STOKIN NANO VKEN

Thursday, January 3, 2013

UJIAN DARAH RAKAN2 DI HQ

Pada penghujung Disember 2012 yang lepas, beberapa orang rakan lama saya semasa di sekolah menengah dahulu (MTD 80-82) telah hadir ke HQ di Sri Petaling untuk menjalani ujian sel darah. Mereka ialah sdr Razif dan sdr Rashid.

Rashid (48 tahun) telah pun memakai stokin Vken sebelum itu iaitu selama 1 bulan lebih, sementara Razif belum pernah menyentuhnya lagi. Berikut ialah hasil ujian sel darah Rashid yg telah pun memakai stokin Vken selama sebulan lebih.

A16 Ujian Darah Rashid - selepas pakai stokin sebulan lebih

 
 
 
 
 

 Selepas itu kami menguji pula darah seorang sahabat yang lain iaitu Razif (48 tahun). Beliau belum pernah memakai stoking Vken. Dalam klip video berikut, kita dapat saksikan bagaimana keadaan darah Razif sebelum dan selepas memegang stoking Vken hanya dalam 8 minit sahaja.
 
 
A17 Ujian Darah Razif - sebelum dan selepas pakai stoking Vken
 
 
 
 
 
Seorang lagi sahabat dari Kuantan iaitu sdr Hamizad (44 tahun) juga telah diuji darahnya. Beliau sebenarnya telah pun memakai stoking Vken dua malam sebelum itu. Ujian pertama dibuat dalam keadaan beliau tidak memegang stoking tersebut (walaupun telah memakainya dua malam sebelum itu), sementara ujian kedua dibuat selepas beliau memegangnya selama 10 minit.
 
 
A18 Ujian Darah Hamizad
 
 

 
 
 
 

 

No comments:

Post a Comment