STOKIN NANO VKEN

Tuesday, December 18, 2012

NENEK 82 TAHUN

 
Pengalaman saya sendiri yang sebelum ini menderita sakit lutot, sendi, sengal2 betis dan sakit pinggang, telah sembuh 90% setelah memakai stoking Vken dan Kneeguardnya sekali, kini diulang-tayang oleh seorang nenek yang berusia 82 tahun (sebenarnya beliau seorang moyang tu).
 
Kejadian ini kami rekodkan di Dungun, Terengganu pada November 2012. Ada juga yang bertanya, adakah kami merakamkan keadaan beliau SEBELUM memakai stoking tersebut? Jawabnya tidak.
 
Ini kerana kami sebenarnya tidak merancang pun untuk merakamkan live testimony beliau. Beliau secara tiba-tiba sahaja muncul di dalam perbincangan kami dengan anak-anaknya. Dan salah seorang daripada geng Kembara Vken iaitu sdr Azmir, mencadangkan supaya beliau memakainya dan kemudian meminta beliau berjalan.
 
Memang itulah di antara kesilapan yang kami terlepas pandang pada ketika itu. Walaubagaimanapun terpulanglah kepada penilaian pembaca memikirkan berapa kerapkah mereka pernah melihat seorang manusia yang berumur 82 tahun berjalan setegak dan selaju itu. Dan apakah rasa terkejut anak-anaknya yang melihat keadaan ibu mereka ketika itu adalah lakonan semata-mata.

 
 
A15   Nenek 82 tahun sudah berjalan tegak
 
 
 
 
 
Anak menantu nenek tersebut iaitu Ustaz Majid, telah memaklumkan kepada saya 2 hari selepas itu bahawa ibu mertuanya itu sudah tidak perlu mengurut kakinya lagi selepas bangun daripada tidor -- satu tabiat yang beliau telah amalkan selama ini hilang secara tiba2.
 
Clip video di atas telah pun diupload ke dalam Youtube iaitu di www.youtube.com/watch?v=E7fdvY18Q6U

No comments:

Post a Comment