STOKIN NANO VKEN

Tuesday, December 18, 2012

KEMBARA VKEN DI SEREMBAN

 
Pada pertengahan Oktober 2012, gang Kembara Vken telah berkunjung ke sebuah Sekolah Agama Rakyat di Gedung Lalang, Seremban. Kebetulan sahabat saya Ustaz Kasim, yang merupakan pengetua sesi sekolah dewasa di sekolah tersebut telah menjemput kami untuk memberikan talk tentang produk Vken series.
 
Talib seperti biasa telah menyampaikan talk tersebut sementara Mr Kelvin pula sibok melayan kerenah pelajar-pelajar dewasa tersebut yang ingin menjalankan ujian darah. Kebanyakan pelajar2 dewasa tersebut berusia di antara 50 hingga 80 tahun.
 
 
A13   Ujian Darah di SAR Seremban pada Oktober 2012
 

 
 
 
 
 
Ujian darah sebelum dan selepas memegang stoking Vken mampu menarik keyakinan para audien terhadap keberkesannya pada kadar 90%. Lebih2 lagi jikalau dilakukan secara live dan tuan punya badan sendiri yang diuji. Oleh kerana itu tidak peliklah pada hari tersebut, belum sempat sdr Talib menghabiskan talk beliau tentang produk Vken series ini, para pelajar dewasa di dalam kelas tersebut telah membuat tempahan secara beramai-ramai...sampai tak cukup tangan kami melayannya.
 
Kebanyakan mereka nampak gusar dengan keadaan sel darah masing2. Di antaranya ialah seorang makcik (atau mungkin nenek atau mungkin juga moyang) yang berusia hampir 80-an. Beliau risau apabila melihat keadaan sel darahnya yang mengandungi sebuah pulau hitam yang besar di tengah2nya.
 
 
A14   Pulau Hitam Dalam Sel Darah
 
 
 
 
 


No comments:

Post a Comment